Ta osrednji del sistema omogoča popoln nadzor nad vsemi ključnimi informacijami: Laboratorij: vodenje in razporejanje vseh nalog ter povezanih aktivnosti znotraj laboratorija. Pacienti: centralno mesto za shranjevanje dokumentacije, delovnih nalogov in zgodovine posameznega pacienta. Kontakti: beleženje vseh aktivnosti ter vezanih nalog z ordinacijami, dobavitelji, podizvajalci in serviserji.
Celovita sledljivost delovnih procesov in odgovornosti.
Hitrejši pretok informacij med sodelujočimi deležniki.
Centralizirana dokumentacija in manj administrativnega kaosa.
Zaloga
Napreden sistem za vodenje materialov, implantantov in orodij na enem mestu. Omogoča evidentiranje porabe, zalog po lotih in natančno spremljanje stroškov.
Popolna kontrola nad zalogami z vpogledom v vrednost, izvor in porabo materialov.
Možnost beleženja lotov za večjo sledljivost in skladnost z MDR.
Povezava zaloge z delovnimi nalogi za točno evidenco porabe po pacientih.
Finance
Modul za izdajanje računov, zbirnih računov, dobavnic, predračunov in ostalih finančnih dokumentov. Ponuja nadzorno ploščo za jasen pregled nad finančnim stanjem podjetja.
Ustvarjanje cenovnih knjig, ki omogočajo personalizirane cene za posamezne ordinacije.
Povezava finančnih dokumentov z delovnimi nalogi za večjo preglednost.
Transparenten vpogled v poslovanje z jasno in uporabniku prijazno nadzorno ploščo.
Ostali moduli
Laboss ne pokriva le osnovnih potreb, temveč vključuje tudi dodatna orodja za popolno digitalno poslovanje:
Analitični modul: Pregled uspešnosti, stroškov, učinkovitosti in ključnih kazalnikov uspeha.
Modul za nadzor tehnične opreme: Evidentiranje in spremljanje statusa, servisov ter dokumentacije opreme.
Modul za vodenje laboratorijskih faz: Določanje in nadzor posameznih faz izdelave znotraj laboratorijskih procesov.
Digitalno shranjevanje navodil za uporabo: Enostaven dostop do tehnične dokumentacije in protokolov.